traducció - translate - traducción

16.9.10

PASSE LE TEMPS


Share/Bookmark

9 comentaris :

Anònim ha dit...

Preciós, gracies. Recordar es tornar a viure!!

Unknown ha dit...

ostres nanu...quin montatge...com te l'has currat....

Boladevidre ha dit...

gràcies !! : )

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Caram! Que bo! Està molt ben aconseguit, et felicito. Però m’has fet sentir vella!

Boladevidre ha dit...

Noia Shaudin! esperava més de tu.... que tota una professora de català en una universitat de prestigi internacional cometi aquestes faltes d'ortografia!
T'has de sentir BELLA, amb bé alta. És el temps, precisament, el que esculpeix la bellesa a través de les emocions viscudes. L'altre, la que va amb bé baixa, no és més que biologia en acció, sense cap emoció.
És afectuós que consti..... : )

Marta ha dit...

Hi ha hagut imatges que no les he reconegut però d'altres sí i jo també m'he sentit vella, però amb les mateixes ganes de lluitar que quan era jove!

Boladevidre ha dit...

Marta... que és amb bé alta.... Bellaaaaa!!!!

Boladevidre ha dit...

Marta... que és amb bé alta.... Bellaaaaa!!!!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Hahaha! Sí, està molt bé en teoria, però quan em llevo al matí i tot em fa mal la “b” alta s’ha fet fonedissa.
Una abraçada, company.