traducció - translate - traducción

6.1.11

MOBILITZACIÓ PER A UNA NOVA MANIFESTACIÓ EL 10J DEL 2011

A Facebook comença a escalfar motors la demanda d'una nova manifestació, aquesta vegada netament independentista, el proper 10 DE JULIOL DEL 2011.
S'ha creat una pàgina amb la crida a aquelles organitzacions que amb llur capacitat logística i operativa i poder de convocatòria poden encapçalar la iniciativa.
També se n'ha fixat una convocatòria a l'esdeveniment que compta amb pàgina pròpia.
Tant la pàgina de la cridacom la de convocatòria ja compten amb diverses organitzacions locals, majoritàriament organitzadores de consultes, i amb la d'alguna delegació d'organitzacions amb capacitat suficient per endegar la manifestació.
SUMEM-NOS-HI !!

Crida: Clicar a "m'agrada" per sumar.
http://www.facebook.com/pages/Manifestacio-Independentista-Unitaria-el-proper-10-juliol-2011/139326216124653

Esdeveniment: Clica a "hi assistiré-potser hi assistiré-no hi assistiré"
http://www.facebook.com/event.php?eid=155272024521313

FES-HO CÓRRER !!



Share/Bookmark

1 comentari :

HUMO ha dit...

`Hola, no se còmo llamarte, tal vez es lo menos importante, ya que vengo a agradecer tus lindas palabras. Me emociona que un hombre tan preparado como vos, un hombre premiado e instruìdo le lleguen mis palabras, mis letras, es poco decir gracias, pero es una palabra maravillosa cuando la siente el corazòn.

Me alegra tu compromiso con la patria, me alegra tambièn el contarte con mis lectores y espero seguir en el 2011, año nuevito y lleno de esperanzas seguir cruzando este puente que nos comunica y acerca, aprendiendo uno del otro, modificàndonos para bien y llenàndonos el alma sabiamente.

Cariños, =) HUMO