traducció - translate - traducción

6.1.11

Gràcies a tothom

El més de març passat, quan em vaig tornar a prendre "seriosament" el meu bloc i, juntament amb ell, descobrir les possibilitats de Youtube, Facebook, l'Adobe Premiere i l'Emule, poc m'esperava que abans d'un any acabaria penjant vídeo muntatges a dojo i que, i això se m'escapa, aquests acabarien rebent un total d'unes quinze o vint mil visites.
Per si a algú li'n interessa algun de concret... deixo l'enllaç a Youtube de tota la "feina"... agrupada en tres llistes:





MENORCA - 30 títols
DIVERSOS - 14 títols
SOBIRANIA - 11 títols

A tothom que s'ha entretingut a mirar-los, gràcies per la paciència; qui, a més, ha difós algun dels enllaços, al seu torn: moltes gràcies. A l'Aïda Fadrique gràcies per la seva col·laboració, Isa Egea gràcies per deixar-me compartir les seves estupendes fotos; Shaudin Melgar-Foraster pels seus elogis i l'ús que n'ha fet; gràcies pels ànims regalats, la difusió i la inspiració a Alba Sidera, Martona Masseras i Guillermo Lanzillotti.

Share/Bookmark

2 comentaris :

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Hola!
Uau! Quinze o vint mil visites! Això és fantàstic! Ho celebro moltíssim. Ara bé: no m’hauria d’estranyar perquè els vídeos se les valen, i moltes més també.
Una abraçada.

Boladevidre ha dit...

Per això mateix les persones que d'alguna manera m'heu animat amb els vostres comentaris, o bé l'heu difós, com tu mateixa has fet entre els teus i les teves alumnes, sou els que heu donat l'empenta definitiva. Jo no hi he posat més que temps. Desgraciadament en tinc molt, massa; i tot aquest conglomerat d'imatges una mica desordenades, no és més que una conseqüència d'aquest fet.
És cert que hi ha un grau més o menys encertat de sensibilitat (això va a gustos), però la sensibilitat més que el llenguatge, és per a mi l'eina amb què ens comuniquem... De debò que és gràcies a vosaltres.