traducció - translate - traducción

3.2.11

SUMEM-NOS AL MAPA PER UN ESTAT PROPI

Suma-t'hi tu també pels Països Catalans.

Alguna cosa ha nascut als Països Catalans. La Campanya "Sumem-nos al mapa per un Estat Propi" proposa un pas endavant i desvergonyit cap a l'autodeterminació del Poble Català.

L'objectiu és inequívoc: visualitzar en un mapa totes les persones que votarien que Sí en un referèndum per la independència.

Si tu també vols sumar-te al mapa, visita el web de la campanya i adhereix-t'hi:

http://www.estatpropi.cat/

MUNICIPIS AMB PERSONES QUE HAN FORMALITZAT L'ADHESIÓ:


Estat Propi

Share/Bookmark

5 comentaris :

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Ho he provat diverses vegades i no m’accepta. L’apartat de comarques no funciona i deu ser per això. Em fa una ràbia!

Anònim ha dit...

Això no funciona!!! :(

Boladevidre ha dit...

Ho sento... a mi sí que em funciona... Penseu, però, que va una mica lent segons la ocupació de banda, com el Google maps en general.
Un cop es posa territori s'ha de deixar que s'actualitzi el mapa i es desplegui el menú. Exactament igual amb els passos comarca i població. Cadascuna de les vegades s'ha de deixar que el mapa es carregui del tot. I al final s'envia i ja està.... a mi m'ho deixa fer. El que passa és que no rebo correu, ja que el meu NIF ja el té registrat.... i segurament no permet doble votació, cosa que està molt bé. Espero que us hi pugueu afegir, i gràcies per l'advertiment!!

Montserrat ha dit...

Quico, a mi em passa el mateix. El desplegable de comarques és en blanc i a partir d'aquí no hi ha manera de posar-hi ni la comarca ni la població. Anirem provant-ho a veure si tenim més sort. Una salutació.

Montserrat Hernàndez

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Ho he provat molts dies, de moltes maneres,i res. Com a la Montserrat.