traducció - translate - traducción

15.1.12

RIP RIP HURRA !!!!! HA MORT FRAGA, L'ASSASSÍ

Què cony "la calle", tot el cementiri pot ser teu ara!
Repressor
Mentider
Lladre
Assassí.
La única alegria que m'has donat a la vida ha estat avui.
Però, com el dictador, mereixies anar al mateix cotxe que Carrero Blanco.
He oblidat que també era una persona. Massa anys, massa morts, massa presos, massa tortures. Sé que l'impuls no és assenyat i que fins i tot el pitjor dels enemics, té amics, i es fa estimar pels seus. Però m'esborrona que hagi pogut durar fins ara. I torno a córrer davant la seva policia cruel. I torno a veure la sang a la cara d'aquella noia. I em ve al cap Puig Antic, i els morts de Montejurra. I el seu baldreig fatxenda de "la calle es mia". No puc perdonar ni oblidar. Que em disculpin els i les que l'estimaven com a persona, però al meu voltant només ha generat odi, i ara em surt. Que rebenti!
Amb odi etern, així rebentis eternament.






Share/Bookmark
Publica un comentari a l'entrada

Per compartir

Si t'ha agradat el post, comparteix-lo.