traducció - translate - traducción

13.7.11

QUE S'ATURI EL GENOCIDI !!!

N'estic fart del genocidi cultural que els colonitzadors estan duent a terme al País Valencià, Illes Balears, Franja Oriental d'Aragó i Catalunya Nord.
N'estic fart dels partits polítics que suavitzen la resposta quan no en fan moneda de canvi o directament fan de col·laboracionistes.
N'estic fart que entitats creades expressament per preservar i defensar la llengua durant la dictadura franquista, mirin cap a una altra banda, ara precisament que necessitem el seu lideratge en tots els territoris.
Jo no vull col·laborar a la política de terra cremada sobre la meva cultura, la meva llengua i la història de la meva gent i per això no callo.


Share/Bookmark
Publica un comentari a l'entrada

Per compartir

Si t'ha agradat el post, comparteix-lo.