traducció - translate - traducción

13.7.11

QUE S'ATURI EL GENOCIDI !!!

N'estic fart del genocidi cultural que els colonitzadors estan duent a terme al País Valencià, Illes Balears, Franja Oriental d'Aragó i Catalunya Nord.
N'estic fart dels partits polítics que suavitzen la resposta quan no en fan moneda de canvi o directament fan de col·laboracionistes.
N'estic fart que entitats creades expressament per preservar i defensar la llengua durant la dictadura franquista, mirin cap a una altra banda, ara precisament que necessitem el seu lideratge en tots els territoris.
Jo no vull col·laborar a la política de terra cremada sobre la meva cultura, la meva llengua i la història de la meva gent i per això no callo.


Share/Bookmark

2 comentaris :

Carme Luis tTatje ha dit...

Es per plora, com ens estimen,la veritat és que no ens han entés mai.
La veritat sigui dita, tanta ràbia,penso que és un profunda admiració,i no és que ens vegin superiors, ells se sentén imferiors.
Es preciós el teu bloc.
Felicitats, t'admiro per la teva dedicació a la causa, d'aquesta terra nostra estimada.

Unknown ha dit...

Moltes gràcies per les teves paraules, Carme. S'agraeixen i no sé què dir.
Gràcies...