traducció - translate - traducción

20.3.11

NO A LA GUERRA! NO A TOTES LES DICTADURES!

Es fa difícil manifestar-se contra una guerra que, en teoria, es fa per defensar a tot un poble del seu dictador.
Però jo estic contra aquesta i totes les guerres. També estic, amb igual força contra aquest dictador i totes les dictadures.

Per tant, també estic en contra de qui defensa, col·labora, s'enriqueix, negocia, especula o d'una manera o altra es beneficia de la guerra i de les dictadures.

Estic en primer lloc en contra d'aquest farsants disfressats d'estadistes, els quals primer alimenten dictadures per mantenir, diuen, els índex de beneficis de negocis criminals que mantenen a unes quantes societats només. Entre elles la nostra. NO A LA FALSA DEMOCRÀCIA I ALS DELINQÜENTS QUE LA REPRESENTEN.

Estic en contra criminals que trafiquen amb el terror intentant convèncer-nos que aquest és un mal menor i necessari, sense el qual hauríem de renunciar als privilegis que exigim. NO AL SISTEMA FINANCER MUNDIAL.

Estic en contra de les societats hipòcrites que callen quan els seus representants polítics negocien amb criminals com Franco, Pinochet, Taylor, Obiang, Gadaffi, Putin i altres, i aplaudeixen quan aquests són traïts per aquells gràcies als quals han existit. Estic contra aquestes societats la major preocupació de les quals és seguir menjant carn vermella però no volen saber res de la sang que es vessa als escorxadors.
Nosaltres, amb el nostre egoisme còmode i el nostre silenci despreocupat som els culpables de tolerar que existeixin els dictadors i les querres que comporten indefectiblement. NO AL NOSTRE ESTIL DE VIDA.



Share/Bookmark