traducció - translate - traducción

10.5.12

Trist, solitari i final a facebook

ADÉU AMIGUES I AMICS. TANCO EL MEU COMPTE

M'acomiado de vosaltres trist i indignat.
Exposaré els fets.

He escrit una denúncia a la fiscalia davant les amenaces i insults anti catalans que darrerament s'escriuen cada cop més sovint en pàgines de facebook i twitts.

He volgut compartir aquesta denúncia, fent-ne un esdeveniment per tal que altres persones poguessin fer el mateix.
5 persones més manifestaven haver-ho fet, quan de cop i volta les pàgines amb marcadors que segueixen el meu bloc han començat a fallar.

He re-iniciat ordinadors i modem i les pàgines seguien fallant.

He volgut comprovar com anava l'esdeveniment, doncs la resta de pàgines em funciona i he vist, amb sorpresa, que el meu esdeveniment havia estat esborrat i també tots els posts on s'anunciava.

És a dir: sense infringir cap norma, doncs segueixo tenint accés a facebook, per exemple. Tampoc no he comès cap delicte doncs no he estat denunciat. Simplement he sofert censura. Amb l'agreujant que han censurat un escrit que denunciava violència extrema cap a la gent del meu país. El meu escrit denunciava persones que han demanat que s'ofeguin els nens catalans en nàixer, que ens enviïn a totes i tots a les càmeres de gas o que es prestaven a donar la darrera volta al garrot vil, que ens mereixem i ells hi tenen dret per venjança.

Si estan així les coses, abandono la lluita pacífica, a traves de facebook almenys.
Tancaré el meu compte però no les meves pàgines ja que potser encara poden fer un servei.

Qui les vulgui tirar endavant són ben vostres:
GRUP DE PÀGINES DELS PAÏSOS CATALANS I OCCITANS
BALEARS CAT NORD PAÍS VALENCIÀ I PRINCIPAT EN DEFENSA DE LA LLENGUA
EN CATALÀ LA PRIMERA OPCIÓ
També l'esdeveniment:
CRIDA A MANIFESTAR-NOS EN DEFENSA DE LA LLENGUA A TOTS ELS PAÏSOS CATALANS

Jo vull penjar aquest comiat a algunes persones i entitats abans de marxar, per tant si ho voleu, m'aviseu i us en faig administradors i administradores.
No mantindré diàlegs al voltant de la meva decisió.

Ja us ho fareu, amigues i amics. Jo presentaré batalla però en altres àmbits.
Heu estat unes companyes i companys formidables de qui he après moltíssim.
He après a estimar persones a qui no conec i això m'ha ajudat a comprendre més el meu país, els meus països, amb més contrastos i més riquesa.
Gràcies

Abraçades

Quico Romeu

Share/Bookmark
Publica un comentari a l'entrada

Per compartir

Si t'ha agradat el post, comparteix-lo.